Com ho fem?

Trasllat d’arxius DDDoc

DDDoc trasllada arxius, expedients i biblioteques degudament ordenats, amb localització exacta de la ubicació de cada arxiu durant el procés de transport, que possibilita de manera immediata la consulta de la documentació.

Per què escollir DDDoc?

Consultoria i Assessoria

Després de visita prèvia, anàlisi dels accessos i barreres físiques en el lloc d’extracció i la destinació. Examen dels recursos necessaris tant humans com a materials, avaluant la dificultat de l’extracció de la documentació, estudiant el procés logístic a executar, podent realitzar els serveis al mateix edifici, mateixa localitat o entre localitats amb vehicles propis adequats.

Experiència

Experiència en tota classe de trasllats de carpetes penjants ordenades alfabèticament , llibres catalogats per gènere i ordenats per autor, historials clínics per ordre numèric, expedients d’assegurances, contrastat mitjançant inventari proporcionat pel client. Correcció de tota incidència en l’ordre i obtenció d’excel·lents resultats.

Personal especialitzat

El nostre personal especialitzat està capacitat per localitzar i treure de forma autònoma documentació amb l’única ajuda d’un llistat topogràfic dels seus arxius, dins les seves instal·lacions sense necessitat de supervisió i amb total confiança.

Eficiència i eficàcia

Eficiència i eficàcia en els trasllats, basat en l’optimització de recursos, creant un mateix ordre en destinació o bé un altre predeterminat respectant els temps establerts.

Màximes garanties

El desplaçament dels fons documentals del seu arxiu es realitzen amb les màximes garanties, protegint la integritat física de tots ells fins a la seva ubicació definitiva. Trasllat d’arxius i documents amb Garantia!

Inventari, encaixat i destrucció

Servei d’organització, inventari i encaixat o destrucció de la documentació si escau, en compliment de la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD).

Notificació immediata

Notificació immediata de qualsevol incidència en el transcurs del trasllat, com a expedients fos de l’arxiu, duplicitats o absències.

Exhaustiva organització

El transport de documentació es realitza segons la seva tipologia: arxius, expedients, carpetes, dossiers, contenidors d’arxiu, expedients o llibres en contenidors, d’una forma ràpida i organitzada.

Gestió de permisos

Gestió de permisos a l’ajuntament, policia local o autoritats competents per al transport i descàrrega en la via pública.

Grans projectes

Ens avala el major trasllat realitzat a Catalunya, amb un total de 60 quilòmetres lineals de fons documental, procedent de tots els Jutjats de Barcelona i destinats a la Ciutat de la Justícia.
Altres exemples són la biblioteca del Museu Picasso, la documentació del Registre Civil de Barcelona, Ajuntaments i altres empreses privades.

Entra en contacte!

El seu nom (requerit)

El seu e-mail (requerit)

Empresa

El seu missatge

captcha

Introduexi el codi

Dipositi la seva confiança en el trasllat dels seus arxius amb DDDoc

Som una empresa amb àmplia experiència en el sector, manipulant grans volums de tot tipus de documentació de manera segura a preus competitius i garantint plena satisfacció amb el servei.

Trasllat de documents

Eficiència i eficàcia en els trasllats de gran volum, basats en l’optimització de recursos, creant un mateix ordre en destí o un altre defecte en els temps establerts.

Més info

Guàrdia i custòdia

Servei de guàrdia i custòdia de documentació administrativa en cas de tancament empresarial durant els 10 anys obligats per llei i destrucció de la documentació prescrita.

Més info

Protecció de dades

Assessorament i implantació de la llei orgànica de protecció de dades de caràcter personal LOPD en tots els documents i bases de dades de l’empresa, tant escrits com digitals.

Més info

Digitalització

Alta tecnología per a la transformació de documents en format digital, escaneig i digitalització de factures, correspondència, expedients, contractes i altres documents.

Més info