Digitalizació de Documents DDDoc

La regulació administrativa de les fonts documentals en format paper es dirigeix cap a un futur basat en la sostenibilitat, eliminant el paper d’entorn empresarial o corporatiu

En l’actualitat, l’Agència Tributària AEAT mitjançant la resolució de 17 de novembre de 2011 aprova diferents formes d’autenticació i identificació de la signatura electrònica que obre un ventall de possibilitats a transformar la documentació en paper a document digital.

DDDoc s’especialitza en aquesta tasca i se suma a l’esforç del desenvolupament sostenible, oferint un equip qualificat i la tecnologia necessària per dur-la a terme.

Com ho fem?

Digitalización in situ

DDDoc ofrece la posibilidad de realizar el servicio de digitalización en nuestras instalaciones o bien, “in situ”,  según sus necesidades.

Preparació

El procés de digitalització comença per la manipulació i preparat de la documentació per a l’escaneig extraient grapes, clips o altres cossos externs.

Atenció al detall

Millorem l’aspecte dels documents deteriorats o de difícil lectura.

Imatges de Qualitat

Ens preocupem per obtenir la imatge més fidedigna al document original, bé en blanc i negre o color.

Alta Tecnologia

La captura del nostres escàners amb OCR (Reconeixement Òptic de Caràcters) registre totes aquelles paraules del text associades a les imatges i les fixa a l’índex per a la recerca posterior del document.

Compatibilitat

Les imatges portaran la extenció PDF, el format més utilitzat, per evitar futurs problemes de compatibilitat.

Acabada la digitalització, els documents es tornen a la seva procedència i es gestiona el seu destí, custòdia o destrucció.

Beneficis de la digitalització

A més de la sostenibilitat, la digitalització de documents ofereix un ampli ventall d’avantatges:
  • Afavoreix l’organització i per tant la productivitat de la seva empresa.
  • Genera una font de consulta que permet la visualització del mateix document per diversos usuaris de forma simultània.
  • Evita la pèrdua física del document.
  • Economitza espai físic.
  • Simplifica i accelera les tasques de recerca de documents de manera física.
  • Permet interactuar des d’altres localitzacions externes al seu centre de treball mitjançant qualsevol dispositiu, agilitzant les gestions en l’obtenció d’informació.
  • Redueix despeses i augmenta l’eficiència operativa dels seus fluxos de treball quotidians.

¡Entra en contacte!

El seu nom (requerit)

El seu e-mail (requerit)

Empresa

El seu missatge

captcha

Introduexi el codi

Trasllat de documents

Eficiència i eficàcia en els trasllats de gran volum, basats en l’optimització de recursos, creant un mateix ordre en destí o un altre defecte en els temps establerts.

Més info

Guàrdia i custòdia

Servei de guàrdia i custòdia de documentació administrativa en cas de tancament empresarial durant els 10 anys obligats per llei i destrucció de la documentació prescrita.

Més info

Protecció de dades

Assessorament i implantació de la llei orgànica de protecció de dades de caràcter personal LOPD en tots els documents i bases de dades de l’empresa, tant escrits com digitals.

Més info

Digitalització

Alta tecnología per a la transformació de documents en format digital, escaneig i digitalització de factures, correspondència, expedients, contractes i altres documents.

Més info